به همت امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد جلسه ستاد هماهنگی طرح تابستانی نشاط معنوی با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه های فرهنگی در یزد برگزار شد.

یزدفردا"به همت امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد جلسه ستاد هماهنگی طرح تابستانی نشاط معنوی با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه های فرهنگی در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام سعید رادمهر در این جلسه اظهار داشت: همزمان با تعطيلات تابستاني طرح نشاط معنوي با هدف تبديل بقاع متبرکه به قطب فرهنگي، بهينه سازي اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و تقویت بنیه دینی نسل نوجوان و جوان در سطح امامزادگان اجرا خواهد شد.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه افزود: آموزش هاي طرح نشاط معنوی با حضور مربيان آموزش ديده و مجرب به صورت کارگاهي برگزار مي شود تا از جذابيت هاي لازم برخوردار باشد.
رادمهر همچنين با اشاره به برنامه هاي اين طرح گفت: دوره هاي آموزش قرآن شامل روخواني، روانخواني و داستانهای قرآني وآموزش احکام، اعتقادات مباحث اخلاقي و کلاس های ورزشی در اين طرح اجرا خواهد شد.
در ادامه رؤسا و نمایندگان دستگاه های فرهنگی یزد نظرات و پیشنهادات خود را بیان و در خصوص موضوعات فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.
گفتنی است این جلسه در تاریخ 7 خرداد 91 در محل سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا